.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
وقتی همه چیز بر عکس می شود؛
بدهکاری مردم به مسئولین در مازندران؟!
آیا لازم نیست که مسئولین استان از برخی مسئولین کشورهای پیشرفته یاد بگیرند در قبال کوتاهی خود از مردم معذرت خواسته و یا حتی از مناصبی که با هزاران رایزنی و التماس کردن به این و آن به دست آورده اند استعفا دهند؟
 بدهکاری مردم به مسئولین در مازندران؟!


در مظلومیت و محرومیت مردم استان مازندران از بابت عدم وجود بسیاری از امکانات جای هیچگونه شک و تردیدی نیست.در طول سالیان گذشته همواره کارشناسان امر نسبت به بسیاری از کاستی ها و عدم وجود امکانات اولیه در بسیاری از مناطق استان و علی الخصوص نواحی روستایی تذکرات متعددی داده اند اما ظاهرا" هیچگاه گوش مسئولین نمی خواهد این تذکرات را بشنود و به دنبال راه حل مناسب برای برون رفت از مشکلات  باشد.
بارش برف در چند روز گذشته خود گواه این موضوع است.مازندران در سه چهار روز قبل شاهد بارش برف و باران و برودت و سردی زیر صفر هوا بوده،موضوعی که از قبل اداره کل هواشناسی نسبت به این موضوع تذکرات لازم را داده و اطلاعیه هایی نیز از بابت احتمال برخی مشکلات صادر کرده بود.اما همانطور انتظار می رفت مسئولین استان این بار نیز در این آزمون نمره مردودی گرفته!!! تا در کنار نمره های منفی گذشته شان شاهد عدم آینده نگری از سوی دولتمردان (چه دوره های قبل و چه در دولت تدبیر و امید)در استان مازندران باشیم.
در حالی مازندرانی های خوب و شریف سردی هوای این روزها را با تمام وجودشان حس کردند که سردی عدم توجه مسئولین به زیرساخت های لازم و مشکلات به وجود آمده در همین مدت اندک عدم تحمل این هوا را برای آنها چندین برابر کرده بود.قطعی گاز در مناطق پرجمعیت شهری،عدم پاسخگویی ،قطعی متناوب برق و حتی قطع شدن آب در برخی مناطق گواه این موضوع است.ضمن اینکه گزارشات پخش شده از شبکه محلی تلویزیون مازندران نیز تایید کننده قطعی گاز به مدت 48 ساعت در شهرهایی که بیشترین بارش برف را به خود دیده بودند آن هم در این هوای سرد و سوزناک بوده است.
به راستی مسئولین امر برای این اتفاقات و سختی ای که به مردم در این سه چهار روز آمده چه پاسخی دارند؟آیا لازم نیست که مسئولین استان از برخی مسئولین کشورهای پیشرفته یاد بگیرند در قبال کوتاهی خود از مردم معذرت خواسته و یا حتی از مناصبی که با هزاران رایزنی و التماس کردن به این و آن به دست آورده اند استعفا دهند؟آیا این شایسته مردم مازندران است که یک هوای برفی این چنین زندگی آنان را به خاطر نبود امکانات لازم درگیر مشکلات کند؟
شاید در این میان تحمل مشکلات برای مردم بسیار راحت تر است اگر مسئولین حرفی نزنند.اما نکته جالب این است در کنار عمل نکردن مسئولین به بسیاری از وعده و وعیدهای خود برخی از آنها آنچنان حق به جانب از نبود امکانات صحبت کرده و در پی تبرئه خود بر می آیند که انگار مردم به آنها بدهکار بوده و یا اینکه مردم باید این زیرساخت ها را تهیه کنند.
نکته جالب تر از همه جو گیر شدن برخی از نمایندگان مازندران در مجلس می باشد که برای اینکه صحنه از عریضه خالی نباشد تذکرات کتبی به وزرا داده و با استفاده از فضای مجازی و به خاطر تبلیغات خودشان این نامه ها را منتشر می کنند.حالا قسمت تاسف بار این موضوع آنجاست که برخی از همین نمایندگان سابقه یک یا دو دوره نمایندگی در همان حوزه انتخابیه را دارند.
حال آنها باید به مردم شریف و موکلین خود پاسخ دهند به راستی در طول این سالهای نمایندگی چه کارهایی برای بالا بردن توان زیر ساختی آن شهرها انجام داده اند؟آیا با تذکر و تلفن مشکل مردم و بالاخص باغداران زحمتکش و عزیز حل می شود؟این نمایندگان بهتر است پاسخ دهند علیرغم گذشت چهار روز از تذکر به اصطلاح کتبی شان چند هیات،وزیر و یا معاونین وزرا به استان مازندران آمده اند؟
در کنار این اهمالات این مصاحبه هم جالب توجه است که یکی از مسئولین شرکت گاز گفته مازندران تنها استانی است که ذخایر گازی ندارد !!! و تزریق گاز از استان گیلان و گلستان به مازندران خود می تواند گواه خوبی بر گفته های وی باشد.
هر چند راجع به این موضوع موارد متعدد موجود بوده اما فقط باید به مسئولین استان باید متذکر شد آقایان عزیز برای رضای خدا هم شده به فکر حل رفع مشکل مردم باشید و سعی و تلاش خود را به جای اینکه به زیرساخت ها و نبود امکانات ربط دهید همانند مسئولین استا نها و شهرهای دیگر مانند اصفهان،شیراز،تبریز و...تلاش و همت و شجاعت بیشتری به خرج داده تا شاهد مظلومیت استان مازندران نباشیم.
علیرضا قلی زاده


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

فیروزحائی 5 آذر 1395
بندپی باید شهرستان بشه وگرنه همیشه باید مظلوم باشه مسئولین تو خبرها اعلام میکردن ما مشکلی در شهر بابل نداریم فقط قسمت جنوبی بابل قسمت هایی قطعی گاز داریم، 50 درصد جمعیت بابل جنوب بابل هستن ولی برای مسئولین مهم نیست تنها راه حل شهرستان شدن بندپی و بیرون امدن از بابل هست
پاسخ ها به این نظر
علی 5 آذر 1395
آقای فیروزجایی! قسمت اعظم شهر بابل حتی منطقه مرکزی بابل مانند ضرابپوری گاز آن قطع بوده!!... نمایندگان میباشد که بزرگترین شهرستان استان مازندران مظلوم ترین درهمه زمینه ها بمانندگازمیباشد!!!
شعبان 4 آذر 1395
با سلام و تشکر از ارایه این مقاله وزین. بایستی به مطالب فوق این مورد نیز اضافه گردد که مدیران دستگاه های مرتبط با موضوع مورد بحث هر ساله از سوی مراجع ارزیابی کننده نظیر استانداری و سازمان برنامه و بودجه به عنوان مدیران برتر و دستگاه های آنها نیز به عنوان دستگاه برتر انتخاب می گردند!!!.
ق ح 4 آذر 1395
سلام : ماهی از سر گنده گردد نی ز دم .
به نظر حضرتعالی آیا مسئو لین کشوری در قبال ضعف ها وقصور خود از کسی عذر خواهی می کنند ؟ شما چه انتظاری از این آقایان دارید ؟ این جا ایران است نه ژاپن و یا ...؟ اگر دیدی در کشورهای پیشرفته مسئولی استعفا میدهد یا عذر خواهی میکند آنها قبل از آنکه عالم را محضر خدا بدانند ودر مقابل خدا شرمنده باشند ،در مقابل خلق خدا مسئولند و شرمنده و اگر سستی صورت بگیرد تامرز خودکشی پیش میروند . اما در ایران پوست کلفت تر از پیش میشوند. نمونه حال روز تهران را با آقای قالیباف نگاه کنید ،شهر یخ زده ،ترافیک سنگین ، سر خوردن ماشین ها ،انفجار شهران و ایجاد گودال بزرگ و آلودگی هوا... و این آخری هم برخورد دو قطار که مقصر ش راننده لوکوموتیو بوده صد در صد.
نا شناس 4 آذر 1395
سه روزه که در مازندران بارش برف شروع شده وخیلی نقاط از گاز و برق بی بهره اند هنوز. کل شهرستان نور سه روزه که بدون حتی یک قطره آبیم. هیچ کمکی هم نشده تابحال. و با ذوب کردن برف آب رو تامین میکنیم. چطور ممکنه تابحال از پس مشکلاتی اینچنینی بر نیامده اند؟ مدیریت درستی بر حل مشکلات مردم در مازندران نمی شود
- 4 آذر 1395
درسال 1385هم بابارش برف گازونفت وبرق مردم قطع شد ودران سالها گفتند كه زير ساختهايمان را درست ميكنيم اما ديديم نشد .ازخودمان ميپرسيم چرا نشد؟پاسخ را پيدا نكرديم.شايد دليلي دارد كه اينگونه نشد؟حد اقل صادق باشيد وبراي مردم علت را توضيح دهيد تا مردم بفهمند.امروزاقاي طبرسي درنماز جمعه درخصوص همين موضوع صحبت فرمودند اما نتيجه چه ميشود نميدانيم
نا شناس 5 آذر 1395
وقتی تدبیر در امور نباشه همینم میشود،نمونه این موضوع تعطیلی ادارت مازندران روز پنجشنبه بودش که استانداری اونقدر معطل داد و صبحش اعلام کردند،بسیاری از کارمنداناداره رفته بودن،در صؤرثیکه آقایان اینقدر تدبیر نداشتند شب قبلش اعلام کنند،وقتی تو این تصمیم به این سادگی مسئولین قدرت عمل ندارن اونوقت شما انتظار داری مشکلات زیر ساختهای مازندران را درست کنند
نا شناس 5 آذر 1395
به عنوان مثال نیاز آذری نماینده بابل که خودش بچه بندپی الان انتقاد میکنه از وضع موجود.برادر تو که خودت نزدیک پنج ساله نماینده مردم این شهری....
نا شناس 5 آذر 1395
برادر من اقای قلی زاده این هایی که شما فرمودید اصلا مهم نیست مهم اینهایی هست که حقیر اکنون ذکر میکنم: ۱- خوب و بدون مشکل نشون دادن استان در همه ی ابعاد به مسئولین کشوری ۲- ابراز عدم نیاز و کمبود در همه ی سطوح به مسئولین کشوری ۳- ارائه امار استثنایی و پر از داشته ها و موفقیت ها و نکات مثبت و مطابقت کامل با هنجارها و نرمال ها به مسئولین کشوری ۴- بازنگفتن نیازها و مشکلات و کمبودهای مالی برای نخواستن بودجه کافی و وافی ازمسئولین کشوری جهت خوش خدمتی و خودشیرینی و حفظ میز و صندلی ۵- برگشت همین اندک بودجه ای که برای استان ( در مقایسه با دیگر استانها ) بقول خودمون ((...تیکه )) در نظر میگیرند به صندوق دولت جهت استحکام پایه های مدیریتی که این گزینه پنج رو باید مثل برره ای ها دوبار تکرار کنیم بجهت اهمیت بیشتر برادر من جناب قلی زاده همه ی ما مازندرانی هستیم و خوب همدیگرو میشناسیم . مازندران مشکلش این هست که مسئول و نماینده و مدیر فریادزن نداشت و نداره . یک کلام جیگر نداریم. هرگز نمیایم حقمونو بگیریم . کوتاه اومدن و به حداقل ها رضایت دادن و دلخوش شدن به شعارهایی مانند ( خودکفایی مازندران ، اولین خواستگاه علویون در ایران و .... ) که از سوی بالادستی ها چندین ساله بجهت خاص گفته میشه . اصولا هم نخواهیم گذاشت مدیری جسور و اهل فریاد و استرداد حق تو استان رشد کنه و هزار ترفند و سیاست بکار میگیریم و با ایجاد فضایی منفی و شایعه و اختلال در کارها و .... نابودش میکنیم. که این روزها نمونه بارزی برای این قضیه داریم میبینیم. این استان درست شدنی نیست تا زمانی که مدیران ما جسارت و شهامت نداشته باشند. تا زمانی که برای گرفتن انچه که حق استان و مردمش هست پافشاری نکنیم و فریاد نزنیم . تا زمانی که در مواقع بروز مشکلات مثل همین روزهای اخیر مانند نماینده های دیگر استان ها در مجلس فریاد نزنیم و با نطقی بی سروصدا و خالی از خواسته ها که مبادا موجبات رنجش مسئولین فراهم شود ، سروته قضیه رو هم بیاریم که خود نیک آگاهید این سروته قضیه رو هم اوردن چه اندازه در مدیریت مدیران مازندران جایگاهی رفیع دارد. اقای قلی زاده ولی با اینحال ما خوبیم!!!
رضا 5 آذر 1395
آقایان نماینده خصوصا نمایندگان شهرهایی که قطعی گاز داشت! اگر ....نمایندگی مردم را دارید لطفا وزیر نفت را به صحن بیاورید و خواستار عزل مدیر ....گاز استان باشید که این مشکل برای چندمین بار در زمان مدیریت وی به وجود می آید. اگر عامل سرما باشد که استانهای آذربایجان و اردبیل و سایر استانهای غربی باید تمام زمستان قطعی گاز داشته باشند. بماند که ما مردم مازندران به .... استاندار عادت کرده ایم . امیدواریم اینبار اندکی به خود بیاید. شمال نیوز جان مثل همیشه همراه با مردم و شجاعانه منتشر کن درد دل مردم را.
فرهاد 5 آذر 1395
با سلام
در اینکه مسئولین استان پس از گرفتن پست دیگر به مردم کاری ندارند( تنها در زمان رای گیری و راهپیمایی به مردم احتیاج است و بس ) چرا نمایندگان محترم وزیر نفت و نیرو رو استیضاح نمکنند اگه اینجور اتقاقات در فلان استان ... زبان بیفتد نمایندگان اون هم چنین بی خبال عمل می کنند.
نا شناس 5 آذر 1395
فردا میگن قافل گیر شدیم.چجوری هر سال قافل گیر میشید؟؟
بجای خرج و مخارج الکی فکر مردم ضعیف باشید.
خیابان هراز امل بابت ۲۰ متر مغازه اقایون ماهی ۶ میلیون حداقل کرایه میگیرن و کلی ملک دارن و هر جایی را در مواقع اضطراری دارن.ولی مردم ضعیف چی؟؟
با یه برف معمولی شهر فلج میشه بعد فکر ..... هستیم.
نا شناس 5 آذر 1395
بهرحال از مدیری که در اوج قطعی گاز پیگیره مسابقات بوکس در قائم شهر می باشد بیشتر از این انتظار نمی رود .
کمپین نه به ابراهیم زاده . . .
نا شناس 5 آذر 1395
من از بیگانگان هر گز ننالم که با من هر جه کرد آن اشنا کرد
در یک کلام،مازندران غالبا"مدیر با کفایت و با درایت ندارد طی سی سال کار در دستگاه دولتی بی کفایتی و بی درایتی غالب مسئولین مازندران را دیدم فقط و فقط تجربه نشان داده که مدیران توانمندغیر بومی مدیریت بهتری در این استان داشتند و دارندو مدیران توانمند استان یادر استان ساکن نیستند یا جهت مدیریت انتخاب نشدند و بصورت یک کارمند معمولی کار میکنند بیش از 90%مدیران و کارشناسان مازندرانی با سیکل و دیپلم استخدام شدند(در 2 یا 3 دهه قبل) و در حین کار مدرک مدیریت در موسسات پولی و ازاد و سازمان مدیریت دولتی تا مقطع فوق لیسانس اخذ و همه ادعای مدیر بودن دارند اما دریغ از مدیریت صحیح و بابصیرت .دو ، سه دهه قبل ازیک مجموعه چند صد نفری ، یک یا 2 مدیر صنعتی یا مهندس صنایع از بهترین دانشگاه دولتی برای مدیریت ادارات و صنایع داشتیم که هم اشراف به کار داشتند و هم کارها خوب پیش میرفت الان نزدیک به 2 دهه است که 90%مدیران مدرک مدیریت دارند اما دریغ از مدیریت موثر و کارا درصنایع و ادارات استان ،
نا شناس 5 آذر 1395
کو اعمالتان کو کلاس تقوای علی ،، . یک عده چابلوس بر مسند مدیریتند دوره آخرالزمان ... اکثراً بازیگرند ... بازیگر شعاری بازی ساز عملگرا نیستند .
نمیخوان یا نمیتوانند وای بحال ملت ضعیف البته اونایی که پول و قدرت دارند شاید غمی ندارن شاید...
نا شناس 5 آذر 1395
مدیران بدون تجربه و علم کافی
متاسقانه مدیران لایق مازنی در خارج استان هستند
آقا مدیر خود مدیرررر 5 آذر 1395
از مدیران محترم و با جنم استان تشکر میکنم که به مردم هشدار دادن ولی متاسفانه مردم کم توجهی کردن و گاز ذخیره نکردن یا فشار گاز و از طرف استانهاي همجوار بیشتر نکردن. من نمیخوام مثال کشورهای اروپایی رو بزنم اردبیل و تهران و...چیکار میکنن که این مشکلات رو ندارن، استاندار تو مصاحبه ميگه منطقه ماهم(گتاب )گاز قطعه این شد جواب مردم،مدیرعامل گاز ميگه تا فردا گاز وصل ميشه آقا مردم سه روزه تو سرما یخ زدن شما میگی بعد از سرما گاز وصل ميشه شما چی رو مدیریت میکنی پس اردبیل که کل زمستون برفیه و منفی 20درجه چیکار میکنه. شاید هواشناسی به شماها هم هشدار داده که از قبل ميبايست فکر امروزو میکردین، سوال اینجاست وظیفه مدیریت بحران چيه اگه هشدار دادنه که هواشناسی هشدار داده بود به نظر میرسه که مقصرین اصلی مشکلات بوجود آمده مردم مازندران هستند، وادارات گاز آب برق و...در زمان بحران فقط مسئوليت هشدار و دادن آمار خدمات رو دارن،
بدینوسیله از همه مسئولین به خاطر بی تدبیری مردم عذرخواهی میکنم.
یا حق 5 آذر 1395
بابا اینها که چیزی نیست تا کسی از مسؤولین را شرمنده کند!!! مهمترین مساله کشور و بزرگترین فاجعه ملی این روزها!!! لغو یک سخنرانی در مشهد است که باید ملایکه بر آن گریه کنند!! که خوشبختانه این حادثه غمبار!!!‌ مرد اول اجرایی کشور را با تمام وجود به ابراز حساسیت واداشته و باعث شرمساری ایشان شده و دستور قاطع را صادر فرمودند... بقیه مسایل کشور همه جزیی و کم اهمیت است که باید آنها را رها کنید... مثل اینکه پیام انتخابات ۹۲ را نگرفتید!!!
بابلی 6 آذر 1395
ضمن تشکر از مقاله زیبای شما در شهرستان بابل مدیر دلسوز نیست متاسفانه چند سالی است عمدا ندیران ضعیف را در این شهرستان گذاشتن برای عقب نگهداستن بابل و مهمتر اینکه نگایندگان بسزار ضعیفی داره که اصلا بفکر مردم نیستند و تاسف زیادتر اینکه مدیر شرکت گاز استان بابل ستیزه از عنلکرد دوره قبلش مشخصه عقلای بابل بفکر شهر باشید نردن در رنجند با شعار نمیشه نمایندگان عزیز هنوز مرکب پوستر های تبلیغاتی شما خشک نشده عمل کنید با تذور مشکل حل نمیشود
نا شناس 6 آذر 1395
آقایان دروغگو خجالت بکشید.گفتید قطعی گاز نداشتین...امروز شنبه هست و الان گاز ادارات استان در ساری قطع
همشهری 6 آذر 1395
وقتی استاندار مازنران در شبکه سراسرس اعلام میکنه که ما مشکل گاز تداریم ومردم دروغ میگویند چه انتظاری از این آقا دارید
مردم 6 آذر 1395
استعفای اقایان فلاحاستاندار- نبیان معاون عمرانی - مدیرکل حوادث وگازکمترین انتظارمردم برای دولتی که ادعای تدبیروامیددارد هم تدبیر وهم امیدبه مردم
نورالله امینی 6 آذر 1395
درود بر صراحت لفظ و قدرت صداقت جناب آقای قلی زاده
همشهري 6 آذر 1395
سلام همانطور يکه استحضار داريد براي گرفتن اين مقام منصب خدمت نمايندگان مي روند حالاانتظار بيشتر از اين نداشته باشيد اما متن زيبا بود از عمق فاجعه بودبه نظر مردم بايد استعفا به بدهند مديران
حسن 6 آذر 1395
باسلام
خدمت دوستان عزیز
هنوز مردم شهرهای بابل،آمل وبابلسر به علت در انتهای قرار گرفتن مسیر خطوط انتقال گاز طعم تدبیر دولت تدبیر وامید را نچشیدند،باید تدبیر میشد این مشکل در دوره آقای احمدی نژاد هم وجود داشت اونها تدبیر نداشتند آقای استاندار دولت تدبیر وامید شما تدبیر می کردید ومشکل را حل می نمودید.در خصوص شهر بابل فقط عرض کنم که یکی از نمایندگان شهر بابل یک ماهی است از استاندار گله وانتقاد شدیدی نموده گفتند سیاسی است ،امام جمعه محترم بابل از عملکرد استاندار در آن مقطع حمایت کرد الان که دید گاز بابل قطع شده می گوید بابل محروم ترین جای استان است عزیز برادر چرا یک ماه قبل دفاع نمودید والان انتقاد.
باید مردم خودشان بحران را مدیریت نمایند این مسئولینی که ما دیدیم بحران را مدیریت می کنند.
نا شناس 6 آذر 1395
در چنین شرایطی استاندار و مدیرعامل گاز باید زیر سوالبروند که چرا نتونسته اند از سال 1385 تاکنون زیر زیر ساخت های گاز را اصلاح نمایند هر دوی شان باید برکنار شوند هیچ .... ندارند .
نوری 5 آذر 1395
چرا این همه سخت میگیرید تمام راههای روستایی زیراب بسته هست لودر شهرداری زیراب زنجیر چرخ نداشت اینها مهمه یا سخنرانی مطهری بابا سخنرانی مطهری لغو شد شما با دولت کلید باید خون گریه کنید مردم مازندران گاز ندارن که ندارن به دولت چه ربطی داره سخنرانی مطهری روحانی را عصبانی کرد مردم مازندران گاز ندارن به درک
Hoj Kha 6 آذر 1395
تمامی اداراتی که وظیفه خذمات رسانی مردم را بعهده دارند زمانی که برای دریافت خدمات انها مراجعه می کنید تحت عناوین مختلف پول میگیرند ولی در حساسترین زمان که باید خدمات ارئه توانایی ندارند بیان مشکلات مردم در تریبون های نماز جمعه پسندیده است ولی ایا برای حل ان پیگیری های لازم صورت می گیرد؟
نا شناس 7 آذر 1395
جای تاسف داد که مسئولان استان از جمله رئیس شرکت گاز در گفتگوی ویژه خبری از شبکه دو و یک به جای عذر خواهی از مردم و طرح واقعی مشکلات مثل نبود زیرساخت و ضرورت سرمایه گذاری، کتمان بحران و قطعی گاز می کنندو به رغم اصرار مجری با پرخاشگری سعی در پنهان کردن مساله دارند. واقعا چنین مسئولینی مایه شرمساری اند.
نا شناس 7 آذر 1395
آقا مگر مسئولین کشوری بابت قصور و بی کفایتی هایشان از مردم عذر خواهی میکنند؟ وزیر راه که با افتتاح خط راه آهن تبریز ماه ها با باد غرور حرکت میکرد پس از آن حادثه دلخراش که دل هر (( انسانی)) را به درد می آورد فرمودند : نگران نباشید کلیه مسافران قطار بیمه بوده اند . رییس سازمان عریض و طویل جهاد استان در مقابل ناکامی جهت پیشگیری از بحران سرمازدگی باغات مازندران فرمودند: کنده ها را در باغات آتش بزنید .رییس فلان قوه و فلان تشکیلات هم ها کذا .عملکرد استاندار مازندران هم که مسبوق به سابقه است.هنوز از یادمان نرفته پس از حادثه سیل در استان و کشته وزخمی شدن عده ای از هموطنان عزیز ایشان که در سفر خارجی جهت به دست آوردن دستاورد برای استان بودند با حالتی طلبکارانه فرمودند: حادثه چنان نبود که من سفر خارجه خود را کنیل نمایم.بماند که مردم این خطه هنوز در پی یافتن دستاورد سفر استاندار هستند.حداقل کاری که از دست مسئولین خصوصا استاندار ، رییس بحران ، رییس کشاورزی و ... جهت جبران این معضلات و کم شدن از آلام مردم عزیز مان بر می آید فقط استعفاست که بعید میدانم تا زمان بجا آوردن همه تکالیفی که دولت به آنها محول نموده این امر محقق شود.
نا شناس 7 آذر 1395
سلام.متاسفانه خسارات زیادی به باغات مرکبات وارد شده واقعا هم ضعف مدیریت وجود داره هم مظلومیت،خصوصا مظلومیت شرق و منطقه ی مرکز،متاسفانه بعضی از حرف ها دور از انصاف
افه،جدا از این برف و خسارات و قطعی برق،چهار شهر پرجمعیت مازندران (بابل،ساری،آمل،قائمشهر) خیلی محروم هستند، تقریبا هیچی ندارند.چی دارند؟؟؟ حالا هی بیایم بگیم این چهارتا شهر دارن حق همه رو میخورند،عقب افتادگی در کل همه ی استان وجود داره،شر ق و غرب نداره،البته 4شهر سورک،نکا بهشهر،گلوگاه،عقب ماندگی بسیار زیادی وجود داره،تقریبامردم این چهارتا شهر در تامین غذای خود موندن چه برسه حداقل اماکانات شهری شهرستانی که هیچ،بماند،متاسفانه خیلی ها متوجه نمیشند،عقب افتادگی کلیه و از جای دیگه آب میخوره.در آخر از اشتباهات ساختار نوشتاری عذرخواهی میکنم.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.111 seconds.